turkuaz_ MMad benim 30 da döndü arkadaşımın 26 da döndü . Mesela 26 da dönen 36 da doğum yaptı. Ne alaka yani dönmesi o kadar problem değil
__mom1 MMad benimkisi 22den beri baş aşağıydı ve iyice de yerleşmişti çok mutluydum. 2 gündür hareketleri garipleşmişti bugün 31+1 bi baktık makata dönmüş 😢😢🥺 çok üzgünüm inşallah en kısa sürede baş olur tekrar