MMad Bugün kontrolüm vardı bebeğim baş aşağı pozisyona dönmüş dr korkulacak bi şey yok dedi ama çevremdekielr de çok erken dönmüş dedi bilemedim 2 kilo olmuş bebeğim bir de.
Papatyasee MMad benimde o haftalarda normal doğum pozisyonunu almıştı 37. Haftayız şuan bi sıkıntı olmuyor yani doktorunuzun dediği gibi 😍
Bebisannneessi MMad cevredekilerden ziyade doktorunu dinle, korkulcak birşey yok dediyse yoktur , çevredekiler bazen abartabiliyor boşuna kendini üzme korkutma 😊🙏
ysmntrhn MMad 22 haftadan beri baş aşağı pozisyonda ve hic değiştirmiypr. Suanda 36 haftadayım doğurmadım🤣😍😍 korkmaa keyfi öyle yerindeyse öyle olsun
MMad Bahar6667 hadi ya baş aşağı döndüğü için mi bilmiyorum eğilip kalkmak falan çok baskı hissettiriyor gibi belki de psikolojik bilmiyorum sezaryen doğum yapcağım dönmese de olur yaaa 😅
MMad Bebisannneessi evet çevredekilerin lafı bitmiyor zaten ama herkes dönmüş deyince şaşırıyor dedim acaba mı diye esorgulattılar bana da
Papatyasee MMad yok yok zaten doktor diyo erken görünmüyor rahim ağzı kapalı diyo güzel bişe erken alması o pozisyonu bence normal doğururuz inşallah yazarız doğurunca da 😂
Bebisannneessi MMad arkadaşımın bebeği 29. Haftada hem döndü hem aşağı indi ona da herkes birşeyler söyledi ama şuan 39. Haftayı dolduruyor birşey olmadan atlattı, çok da dert etmeyin 😊