MMad imrnx bende de ne şişkinlik ne sivilce ne ödem hiçbir şey yok karnım da erkek karnı gibi her gören erkek mi diyor ama kız 🥰
imrnx MMad ya bu cevaplar beni mutlu ediyorr😂 artık o kadar erkek süpriz cıkcak diye kabullenmiştim ki
MMad imrnx ben de geçen dr a emin miyiz kız mı diye sordum bu kadar tepkilerden sonra 😂 o da erkek mi dedik dedi yok kız dediniz dedim kız dediysekk kızdır o zaman dedi yani anlamadım kız demek ki siye kabullendim 😂😂😂
Minikperi imrnx bana da öyle derlerdi oğlun olcak karnın sivri hiç şişmedin güzelleştin yüzüne renk geldi falan. Ama kız doğurdum 😅
e_blue_sky_a imrnx kaç haftalıksın ki benim 13ten sonra sivilce çıktı şişti yüzüm rengim kaydı Bi tuhaf oldum. Ekşi yemeye başladım. 15şim harbiden yüzüm çirkinleşti makyaj da yapamıyorum
Sevalinkaa imrnx 32+4üm akşamları ellerim şişiyor şu an için tabii Bi de ayakkabılarım olmuyor pazara ev terliğimle gidiyorum 😬
Minikperi imrnx sürpriz olmaz olur mu bana hamilelik boyunca erkek dediler pipi gösterdiler detaylıda. Biz gerçekten erkek bekliyoduk asıl sürprizi ben yaşadım doğumda kız çıkınca 😅
Hacer_2810 imrnx bende ilk defa bu 2 gündür şişiyor oda temizlik yapmaktan surekli ayaktayım neredeyse perde utulemekten ev yıkamaktan