37 haftalık oldum hiç lekelenme cirkinlesme ödem sivilcelenme olmadı 😂 hatta bugun söylediler kız bebek annenin guzellogini alır derler ama sen daha da güzelleştin dediler 😂 eşimde bizim bebek erkek olmasin diyor 😂 kendi doktorum da detaylı ultrasonda ki doktor da kız dedi yanılma olmaz sanırım 😂😂😂