Yildizyildiz94 1 Ocak dedi doktorum oğlak kızçem olacak inatçı oluyorlarmis sizin bebekler ne burcu😊🥹
Zumzugukodummuzzingillatirim Yildizyildiz94 ilki yengeçti normalde inat ettim aslan yükselen akrep oldu. Bu akrepmiş kafamda tarih belirledim o gün öyle bir doğursam ki akrep yükselen aslan olsa diyorum bu aralar dkdkdkdk. (Oğlak burcuyum :))
Bahar6667 Yildizyildiz94 23 ekimden önce olursa terazi sonra olursa akrep bakalım Ekim sonu gibi sezaryan olucam tahriyimiz tam belli degil
Meltemmms Semasyy bana da 31 Aralık dendii 🙈🥰 ama ben sezeryan olursam yay oluruz diye düşünüyorum 🤣🤣 ehhehe hayırlısı hakkımızda
Semasyy Yildizyildiz94 evet zamanlı gelsinler hayırlısı ile sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏻 bu sene gerçekten kız senesi herkes kız 😂
Yildizyildiz94 Ebraz ben başak burcuyum.temiz.takintili sevdiğine düşkün insanların hep iyiliğini düşünen temiz saf kalpli 😁😁😁
dilek41 Yildizyildiz94 başak erkekleri adına konuşmak gerekirse fazla iyi niyetli bence o kadar iyi niyet enayilik getiriyor karşıdaki insan bunu kullanıyor nasıl olsa hayır diyemiyor kıramıyor diye 🥲🥲 eşimde başak olunca biraz zor oluyor Akrep kadınla 😆😆😆