prenSandprenseSMomy semaa_ aylık ve 3 aylık oluyor koruması kesin kişiden kişiye reaksiyonu değişiyor yani vücudunum tepkisi ne olursa öyle devam eder eczaneden alıyorsun sağlık ocağında ki ebe vuruyor
Busss123 semaa_ doğuma az kaldı korunma yöntemi araştırmaktan kafayı yicem geri çekilmeyle hamile kaldım eşim prezervatifle zevk almıyor bende aynı şekilde bu yöntemi istiyorum ama bilmiyorum
semaa_ prenSandprenseSMomy kusura bakmayın çok soru sordum ama bu iğneyi doktorun mu yazması lazım kendim eczaneden alabilir miyim
prenSandprenseSMomy semaa_ kendiniz eczaneden alabiliyorsunuz ama önce sağlık ocağındaki ebeyle görüşün sanırsam çocuk emziriyorsunuz
prenSandprenseSMomy semaa_ şimdi baktımmda İnternete 3 aylık iğne kullanılıyormuş o da doğumdan 6 hafta sonra başlanabilir aynı şekilde deri altı ımplantta dopum yaptıktan 6 hafta sonra işlem yapılıyormuş
Essss1987 semaa_ evet ama dışarıdan vucüda giren yabancı madde ile uğraşmaktansa doğurmak daha mantıklı malesef.Nasipte varsa neyle korunursan korun fayda etmiyor
Fatmanray semaa_ her doktor farkli konuşur ve farklı uygulamalar yapar o yüzden tercihler bize kalıyor iyi bir doktora rast gelmek şans 🫤
prenSandprenseSMomy BusseBal yok olmadı şimdi gebeyim tekrar gebelik. İstenildiğinde 9 ay ve 12 ay arası buluyor