Ben doktora gittim bu yüzden özele doktor takmak istemedi ve ben 2 yıl önce gittiiimde 3 bindi şuan 4 binden fazladır çünkü onu siz alıyorsunuz eczaneden doktorda takmak için ayrı bi ücret alıyor. Mesela iğne bende biraz kilo alımı ve adet düzensizliği yapmıştı bununda aynısını yapacağını söyledi 3 ve 10 yıllık olanları varmş ımplantın mesela kişidrn kişiye gösterdiği reaksiyon değişiyor bazılarında lekelenme bazılarıında adet görmeme bunlar hormonlu olduğu için vücut tepkime gösteriyor gerçekten hepsi sağlıksız 🥴