zezeyyy55 Ayy benimde 15 aylık oğlum var 15 haftalık hamileyim acil doktoru erkek gördüm dedi ama bakalım değişecek mi? Bir oğlum 1 kızım olsun istiyorum hayırlısıyla, Allah çeşidiyle verdikten sonra 2 çocuk ideal bence ama erkek olursa 3 4 yıl sonra son kez denicem kızı 😅