BusseBal Benim tansiyon yüksek çıktı çok fazla ödem vardı. 37 haftada önce normal denendi. Suni sancı hiç bı işe yaramadı ne sancı ne açılma oldu. Sezeryana döndüm. Memnun kaldım zaten yattikca kurtulmak istiyosun bı an önce olsa bitse diye bakiyosun. Ben memnun kaldım şahsen iyiki de böyle oldu 10 günde toparlandım tamamen. Sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. ( yorumları okudum Sanırım ben bu konuda şanslıydım çünkü 12 saat aldım doktorum seni yormak istemiyorum sezeryan istersen sezeryan yapalım dedi kendisi devlet hastanesi)