BusseBal Merhabalar, bebek gelişimi geriden geldiği için 37 haftada alıcaz dedi perinatolog önce normal deneyip olmazsa sezeryana döndürcez dedi. Aranızda benim durumumda olan var mı? Neler yaşadınız paylaşırsanız sevinirim çok endişeliyim
-Mercimek-4 BusseBal Madem öyle birşey var niye sezaryenle almayıp normal doğurtmaya çalışıyor sen mi istemedin
yaseminnnk BusseBal ilk gebeliğimde sıfır açılma sıfır sancı suniyle başlattılar bebeğe giden kan akışında sıkıntı çıktığı için. Korkmayın benim 14 saat sürdü ama son 3 saat dayanılmazdı sadece epidural aldım ilk doğum hemen açılma olmuyor genelde.
poyrazin_annesi28 BusseBal Benim tansiyon yüksek çıktı çok fazla ödem vardı. 37 haftada önce normal denendi. Suni sancı hiç bı işe yaramadı ne sancı ne açılma oldu. Sezeryana döndüm. Memnun kaldım zaten yattikca kurtulmak istiyosun bı an önce olsa bitse diye bakiyosun. Ben memnun kaldım şahsen iyiki de böyle oldu 10 günde toparlandım tamamen. Sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. ( yorumları okudum Sanırım ben bu konuda şanslıydım çünkü 12 saat aldım doktorum seni yormak istemiyorum sezeryan istersen sezeryan yapalım dedi kendisi devlet hastanesi)
BusseBal Kbrtg anne karnında daha fazla bekletip bebeği stresse sokmaya gerek yok dışarıda daha hızlı beslenir gelişir dediler. Ama suni sancı olayı kafama takıldı nasıl olacak ilk hamilelikte….
BusseBal Genc_anne_adayi yok çatı kontrolü falan yapılmadı, bu hafta son bi kontrole gel dedi herhalde o zaman bakacaklar, ama suni sancı çok uzun sürüyormuş 24 saat ağrı çekip sonradan sezeryane dönenler varmış gibi şeyler okudum İnternette korku oldu
Genc_anne_adayi BusseBal ben dün acilde baktırdım açıklığa 3 cm acilmam var yatış dediler yatmadım hemen suni verirler diye. Evde çekmek istedim biraz . Ağrım var diyip acilden baktırın bence . İlk dogumum da suni ile oldu 3 gün suni aldım. Bu kez en azından 5 6 cm ile hastaneye gidip suni alsam bile daha az çekerim diye düşünüp eve geldim yarın 37+0 oluyorum
BusseBal Genc_anne_adayi sezeryane döndürün diyince kabul etmiyorlar mı? Yani suni çekmek zorunlu mu? Ben günlerce ağrı çekmek istemiyorum ya alsınlar bitsin
Genc_anne_adayi -Mercimek-4 hayir tam tersi sezeryana alın diye yalvardım almadılar. Devlet hastanesi özele gidecek imkan da yoktu
BusseBal -Mercimek-4 yok hayır ben alıcaz diyince şok oldum dedim ki nasıl alıyorsunuz? Önce normal denicez olmazsa sezeryana döndürürüz dedi :( ama ilk gebelikte de çok zor oluyormuş suni sancı ile…
-Mercimek-4 Genc_anne_adayi Evet devlet risk dışında sezaryene almıyormuş zor olmuş geçmiş gitmiş şükür
-Mercimek-4 BusseBal Özeldeysen normalle almaya çalışıp sonra sezaryene döndürme direk sezaryen iste bence benimde ilk gebeliğim korkuyorum o suniden normalden de korkuyorum Allah yardımcımız olsun
Genc_anne_adayi -Mercimek-4 teşekkür ederim şimdi yine sezeryana almıyorlar isteğe bağlı alamayız aksi bir durum acil bir durum olursa ancak öyle alırız diyorlar. Bende o yüzden elimden geldiği kadar evde dayanmaya çalışıyorum ki gittiğimde ilk dogumum kadar zor olmasın
Genc_anne_adayi BusseBal konya Dr. Ali kemal belviranli kadın doğum hastanesi. O yüzden gitmiyorum o hastaneye konya şehir hastanesi ve beyhekim devlet hastanesine gidiyorum hangisi işime gelirse orda doğurcam inşallah
-Mercimek-4 Genc_anne_adayi Neredesin hangi hastaneye gidiyorsun Allah kolaylaştırsın canım benim sağlıkla al kucağına Alalım hep birlikte inşallah