mrvkrbyk Kızlar ikili testin biraz riskli çıktı doktor fetal dna önerdi daha önce yaptıran var mı çok korkuyorum
Dnmzzeda mrvkrbyk Öncelikle geçmiş olsun inşallah temiz çıkar sonuçların 🙏 Ben yeni ikili taramaya gideceğim de ikili tarama ne kadar sürüyor acaba normal ultrason kadar mı yoksa 15-20 dakika sürüyor mu ve aç, tok bebek için fark ediyor mu
Deniz098 Dnmzzeda mrvkrbyk geçmiş olsun canım arkadaşa da önerdi doktor yaptırdı 8 bin tl ye sonuçlar temiz çıktı . Hemen hemen herkeste görülüyor içini ferah tut ve 22. Hafta detaylı ultrasonu organ tarama bekle bence durumun yoksa ama burun ense ölçümlerim normal çoktıysa ultrasonda kendini hiç üzme
mombarbie_ mrvkrbyk benimde aynıydı durum fetal dna yaptırdık temiz çıktı çok şükür durumunuz el veriyorsa yaptırın derim diğer testleri yaptırmak zorunda kalmiyorsunuz hem amniyo sentez için riskli diyorlar ben riske atamadım yaptırdım genoks 8500tlye
e_blue_sky_a mrvkrbyk fetal dna için koldan kan alınıyor korkacak bsy yok da masraflı özel çünkü. Amniyonsentez devlet yapıyor onda düşük riski var Amniyonsentez ile karıştırdınız sanırım. Ultrason nasıl çıktı? Ense kalınlığı burun kemiği
Deniz098 Dnmzzeda 2 li tarama testi kan veriyorsun sonuç çıkıyor canım ama yine ultrosondan bakıyorlar ölçümlere burun ense kalınlığına filan normal 5 10 dk sürüyor girmeden önce hareketlenmesi için ölçğmleri rahat yapamadı doktor yürüdüm bir çikolata yedim girdim baktı
mrvkrbyk Dnmzzeda Dnmzzeda İnşallah canım geçen hafta salı günü yaptırdım ikili tarama testini yaklaşık 20 dakika sürdü tok gitmemi istedi doktor ayrıca vişne suyu ve çikolata da yesem iyi olur dedi hareketleri için herşey temiz çıktı burun ense kemiği oluşmuş durumda kan sonucum da bugun çıktı az önce fetal dna yaptırdım bakalım inşallah senin direk ikilin temiz çıkar
mrvkrbyk mombarbie_ Az önce yaptırdım canım 10 bin tl ye sen ne zaman yaptırmıştın ve sonuçlar kaç gün içersinde eline ulaştı
mrvkrbyk e_blue_sky_a e_blue_sky_a herşey normal dedi ultrasonda doktorum sıvısı normal burnu 1.3 öıktı gayet iyi ense kemiği oluşmuştu ama bugun kanda değerin 250 ve üstü çıkması gerekirken benimki 230 çıktı
mrvkrbyk mombarbie_ Hangi şehir peki bana direk 10 bin dediler hemen kabul ettim istanbuldaym ankarada laboratuvara gönderilecekmiş kanım
e_blue_sky_a mrvkrbyk ense kalınlığı 1.3 ve burun kemiği var; doğrusu bu. Güzelmiş aslında. Benim de iyi çıktı ama ben de yaş kaynaklı tedirgin olup test verdim. Sonucum da iyi geldi şükür. Senin de iyi gelir merak etme icin rahat olur
littlefish mrvkrbyk benim de ayni sekilde. Gecen hafta ikili testim 1:150 yuksek riskli cikti. Fetal dna yaptirdik sonuclar 2-3 gune gelecek..
mrvkrbyk littlefish beklemek çok zor gerçekten psikolojim alt üst olmuş durumda allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
mombarbie_ mrvkrbyk genoks Ankaradayım ben en iyisinin genoks olduğunu söylediler o yüzden orda yaptırdım daha uyguna yapan yerlerde varmis ama en garanti ve doğru olanına yaptırmak istedik
Elcoo123- mrvkrbyk ben hiç bir testi yaptırmadan direk fetal dna yaptırdım çünkü ikili üçlü testlerin yanılma payları ve doğruluk payı çok düşük sizden kan alınıp bebeğin dna si ayrıştırılıyor bu şekilde yapılıyor korkulacak bir işlem değil
Elcoo123- mrvkrbyk temiz çıktı sonucum yine detaylı ultrasona vs girdim ama ondada bir sorun yoktu ben 13. Haftamda yaptırdım suan 29 haftalığım hem erken haftalarda cinsiyet de öğreniliyor fetal dna da
mrvkrbyk littlefish littlefish keşke ikili yaptırmadan direk bu testi yapsaydm ikiliyi ayrı bekle bunu ayrı bekle baya zormuş
littlefish mrvkrbyk ben de cok pismanim. Ultrasonda ense kalinligi burun kemigi vs normal degerlerde cikinca ikili testin riskli cikacagini hic dusunmedim. Sonucu gorunce sok oldum apar topar hastaneye gittik tansiyonum firlamis. Sakin kalmaya calisiyorum ama cok zor.