Bahar65 Sezenkarademir yavuz selim dusunduk bi arada ama cok yakin çevremiz de var bu isim oyuzden vazgectik
Bahar65 Beybist bende 37 haftayi gorucekmiyim acsba 30 a girmeme son 2 gun resmen geri sayim yapiyorum hergun
Bahar65 Gamzeli21 Rabbim kolaylik versin insallah saglikli bi dogum olsun bebisine kavusuyosun ohh ne guzel