Bahar65 Kizlar 29.haftamdayiz ve hala bacagini açmayan bir bıdık var doktor her seferinde acmiyo ama erkege benziyo diyo ama karnimi goren herkes senin karnin kiz karni diyo erkekte anne sadece karnindan alirmis kiloyu bense heryerimden aldim yinede 3 kere erkek diyince artik erkek ismi aramaya basladim aklinizda kuranda gecen manaasi guzel olan erkek isimleri var mi
Beybist Bahar65 benim oğlumun ismi "Artun" çok severek verdim ismini 37+5 deyiz az kaldı kavusmamiza 😍😘
Ekobero85 Bahar65 benimde 20 haftalık göstermiyo ayrıntılı ya giricez 28 aralıkta o zaman damı göstermiyo 😬 banada erkeğe benziyo ama net bişey diyemem dedi renklide gözükür umudum 🙁
Bahar65 Gamzeli21 Rabbim kolaylik versin insallah saglikli bi dogum olsun bebisine kavusuyosun ohh ne guzel
Bahar65 Beybist bende 37 haftayi gorucekmiyim acsba 30 a girmeme son 2 gun resmen geri sayim yapiyorum hergun
oglummehmedim Yeni nesil pek Muhammed koymuyo artik ama brnce cok guzel bi isim bide Muhammed Emin olursa ❤️❤️Cok ta guzel oluyo
Bahar65 Sezenkarademir yavuz selim dusunduk bi arada ama cok yakin çevremiz de var bu isim oyuzden vazgectik
Feyzasucu RumeysaAkd ben inşallah daha kararvermedım ömerasaf dusunuyorum ama arkadasa onerıde bulundum oda siraç dıye seslenılıyor sanırım
Bahar65 Feyzasucu benik yiğitaras da cok hosuma gidiyo yagizalp da ama daaha anlamli kuranda gecen bi isim olursa daha cok icimd siner tabiki
Busraburakkk Bahar65 kız karnı erkek karnı diye bişi yok bence kız geç gösterirmiş bence kızın olcak. Benim karnım kız karnı gibi ama oğlum olcak yarın 23 haftalık olcam 18 haftada öğrendim cinsiyeti 😇
Bahar65 Busraburakkk iste etrafimda okadar cok kisi senin karnin kiz karni dediki ama doktorum hep net bisey soylemiyorum ama erkek diyip duruyo bizde alisveris bile yapmadik