stresliannee ben de gebelikten önce ağdaya gidiyordum, hamile kalınca korktum ilk zamanlar kendim jilet degdirdim hemen sertleşti zaten ama bir cesaretle 23. Haftada tekrar ağdaya gittim çok canım acıdı ama bir şey olmadı ben de korka korka gitmiştim kasarsam diye ama sorun yaşamadım çok acımasına rağmen. 23 e kadar hep jilet yaptım hemen sertleşti eski yumuşak kökler hemen gitmiş evet acıyacak ama o temizlik hissi doğumda sizi psikolojik rahat hissettirir 10 dk dayanırım diyorsanız yaptırın