Merhaba kızlar 38 haftaya girmiş bulunmaktayım cumartesi günü sezaryen doğumum var. Genital bölge için önceden epilasyona gidiyordum hamile olunca bırakmak zorunda kaldım bırakıncada jilete döndüm şimdi orası baya gürleşti her banyoda jiletle aldığım için şimdi diyorum ki doğum öncesi ağdaya gitsem doğumu tetikler mi ?