NobleMom Kızlar kaç gününüz kaldı ağrılarınız var mı? Uygulama son 13 gösteriyor ama o kadar beklemez muhtemelen. 38+1 olduk ve karnım baya düştü arada da adet olcak gibi ağrılarım oluyor. Siz ne durumdasınız
muallime54 NobleMom perşembe günü sezaryene gireceğim. Benim de 38+1 ☺️ karnım benim de baya aşağı indi, ayağa kalkınca pelvise fazlasıyla sancı yapıyor. Geceleri sağdan sola dönmek ise acılı bir süreç. Artık sona yaklaştık, sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
DevraNR1119 NobleMom 6 gün kaldı benimde ne gelen var ne giden 39+1 bugün bakalım ne zaman gelmek isteyecek paşam
Sssssbvxx NobleMom 37+4 cuma günü sezeryan olcam insalah ara ara adet sancısı oluyo ama olsun az kaldi
ahuuu Sevgii27 aynıyız bende 39+4 bugün gittim 2 cm açılman var dedi cuma yatış verelim suni sancıyla doğumunu gerçekleştirelim dedi doktor kabul etmedim pazartesi gününe kadar takip edeceğiz en geç çarşamba alırım seni dedi
NobleMom muallime54 Benimde öyle ayağa kalkınca alt tarafa felaket baskı yapıyor birden çişim geliyor yatakta put gibi tek tarafa yatmaktan çok sıkıldım artık 🙄 adet sancılarıda var bende normal doğum bekliyorum bakalım 🙂Sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
Sevgii27 NobleMom Hadi inşallah ikimizde kurtulalım bi an önce😀 39 u görmeden doğur Beni mahvetti son haftalar🥹
NobleMom Aslihan-05 Karın düşmesi, alt tarafa baskı hissi, arada adet olacakmış gibi ağrılar oluyor başka bir şey yok bende de 🤷🏻♀️
mommyily NobleMom cumartesiye kadar bekleyelim dedi doktor o zamana kadar gelmezse suni sancı filan verip doğumu başlatabilir sanırım
Aysegul_3838 NobleMom 38+3 olduk ağrılar bitmiyor bugün acile gideceğim hiç alttan muayene olmadım belki açılmam vardır bı baktiracagim hafiften de suyum gelmeye başladı azar azar
NobleMom Aysegul_3838 Benimde alttan bakılmadı hiç. İkinci normal doğumum olacak bu o yüzden mi bakmadılar bilmiyorum. Çarşamba günü kontrolüm var bi sorayım bende doktoruma
Melissatg Aysegul_3838 nasıl anladınız suyunuzun geldiğini acaba benim de son 11 gün aşırı yoğun bir akıntım var suyla karışık mı değil mi anlayamıyorum çok aklım kalıyor
Aysegul_3838 NobleMom olabilir cnm benim üçüncü doğum olacak ikisinde de bakmadılar ama ben kendim baktiracagim biraz ağrım var sağ kasığımda bide kasılmalar çoğaldı
gamzeyerlkaya NobleMom 37+4 arada adet agrısı gibi agrım oluyor ikidir de düzenli sancım çıkıyor ama gelen giden yok bakalım yarın hastane günümüzz😶😶
gamzeyerlkaya NobleMom birinde yatış verdi digerinde vermedi . Açıklık ilerlemediği için bıraktı birde o zamanlar haftam dolmamıştı bu sefer de çıkarsa verir diye düşünüyorum 🥲