Duygu_nur52 Gamzetopraak yap yap daha iyi oluyor gebeyim felan demeyin gebelik var mı derse bilmiyorum dersiniz o kan alıyor bizim burda böyle bilemiyorum artık
Gamzetopraak Laboratuvar 10 gün tadilat nedeniyle kapalıymışş 😵💫 yarın başka hastaneye gidicem , olduğum yerde bitane tıp merkezi var malesefff
Gamzetopraak Duygu_nur52 mom71 sadece hafif göğüs hassasiyeti var bide regl gecikmesi ama kan vermeden kesin bişey bilmiyorum kii 😏 herkeste belirtiler başkaa benim hiç belirtisi olmadan hamile olan arkadaşımda var
songul_ismail80 Gamzetopraak evet sizin gibi bu teste emin olamadım 4 farklı test yaptım hepsi aynı sonuç çıktı kan erken vermen gerekiyor bugün sbh verdim öğlen 2 de aradılar tebrikler hamilesiniz diye darısı size inşallah rabbim bekletiyorsa güzelleştiriyordur
Gamzetopraak İnşallah arkadaşlar bakalımmm emin olamadım yarın sabahtan sağlık ocağına gidicem 🌸🌸 allah isteyen herkese nasip etsin , hamile olanlarında sağlıkla kucağına almasını nasip etsin 🫶🏻
Gamzetopraak Bu sabah kan verdim bakalım öğleden sonrayı bekliyorum 😍😍😍 sağolun kızlar desteğiniz için 🙏🏼