cansureis Kızlar motive ve daha daha çook isteyerek umutla bebek yapmaya başladığımız bi ay olsun 😂 6sında regl tarihim bittikten sonra tek boş gün bırakmayı düşünmüyorum regliye 2-3 gün kala pes sadece 😂
Tugba_turk46 cansureis 😂😂😂 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah canım benim Eylül ayından ümidim yüksek umarım hayırlı haberler alırım bat 12 eylül beklemedeyim eğer olumusz sonuç alırsam bende senin taktiği deneyeceğim 😂
Sermec27 cansureis ama bence 1 er gün arayla olsun günaşırı yani her gün ilişki sperm kalitesini düşürür zaten spermler en az 2 gün yaşıyor o yüzden her gün yapmaya gerek yok inşallah hayırlı haberleri alırsın ben de 2 ay önce kürtaj oldum gebelik düşünmüyorum ama korunmuyorumda hayırlısı olsun 🤲🥰
Sunshine123 cansureis inşallah ya bu ay ben de düzenli takip etmeyi düşünüyorum benim de adet 8 inde başlayacak sonrasını iyi değerlendirmek istiyorum. Nasibimiz hayırlısıyla Eylül ayında olsun🫶
cansureis msaslaner Ay çok amiinn. Pozitiflik aksın her yerimizden mutlu bi ay geçirelim ki tutsun 🤲😍
cansureis Sermec27 Amiin hayırlısı olsun ay ne bileyim hergün denersem belki yükselir ama bakalım bi doktorlara sorayım🫶🏼
Sermec27 cansureis yok canım faydası olmaz spermler kalitesiz olur hergun ilişki olduğu için o yüzden spermler bir gün dinlensin mutlaka hatta sperm testi yapılacağı zaman özellikle en az 3 gün cinsel pehriz önerilir inşallah hayırlı sonuçlar alırsın Allah’ın izniyle 🤲🥰
msaslaner cansureis hayır uygulamadan 2 gün öncesi ve sonrasınıda değerlendirin diyor dr lar o şekilde gün aşırı değerlendireceğim
cansureis Sunshine123 Değerlendir pozitif tutucak bu sefer bebeğim bu sefer beni bulucak diyip bedenimize o sinyali vereceğiz inşallah😂🫶🏼
Yenibirannee cansureis hadi kızlar göreyim sizi pes etmek yok 🥰 isteyen herkesin guzel haberlerini alırız inşallah ❤️❤️
Dfn511 cansureis benimki 28 agustos bitti 1-2si degerlendirdik dün boş geçti bugün ve ayın 6sı da dolu geçerse yeter diye düşünüyom😂 zaten 19 eylül adet tarihim ama döngü 24 oluyo onun için baya günüm var daha