Humeyraa12 ilk dogumumda neredeyse 1 ay gezemedim oğlum iri bebekti 4 kilo 56 cm çok daha fazla dikisim vardı. Bu oğlumda 3600 52 cm oldu ama yirtigim vardı kesi atılmadı daha çabuk iyileşti ama ilk 1 hafta zordu yinede şuan çok şükür normal çıkıp dışarıda geziyorum