Humeyraa12 ikinci normal doğumunu yapmış biri olarak ilkinde bende çook acı çekmiştim dikiş acısından ağladım kaç kez ilk olduğu için ve hassas bölgeler olduğu için ağrıyor benim 3. Haftada iyi olmaya başlamıştı ama 40ım çıkınca rahatlamıştım tam olarak şimdi ikinci doğumumu yapalı 20 gün oldu bunda 1 haftada baya rahatladım oturup kalkabildim ilki kadar dikişim yoktu ve en hassas bölge vajina girişinden makata kadar olan yerde bu sefer dikiş yok sanırım ondan ve bi sprey verdi doktorum onun da iyi geldiğini düşünüyorum crystalin antiseptik dezenfektan her tuvalete gittiğimde yıkayıp kurulayıp sıktım ilkinde de yine her tuvalete gittiğimde yıkayıp kurulayıp batikon sürüyordum benim tecrübe ettiklerim bunlar yani geçecek ama ilki biraz böyle zorlu oluyor Allah yardımcınız olsun