desagr
[bilinmeyen] Git tabikii, alttan muayene istemediğini vajinismus olduğunu söylersin o da ona göre bişeyler yapar
celileturk
[bilinmeyen] alttan muayene şart kendini kasmamaya çalış. Evet zor ama biz anneniz başarabiliriz üstesinden geliriz 💪🏻
desagr
[bilinmeyen] Anladım canım ama bu şekilde de olmaz 🤷🏽♀️ Alttan muayene olmadan nasıl normal doğuracaksın ki? Doğumuna az kalmış bence kesiin bi karar ver ve onu uygula 🤓 ya alttan baktır ya da sezaryana dönmelisin bence
celileturk
[bilinmeyen] Altunizade Acıbadem erhan karaalp diye bir doktor var instagram üzerinden de soru cevaplıyor. İstanbul’da olmaya da gerek yok açıkcası. Story lerde falan öyle rahatlatıyor ki insani. Normal Doğuma teşvik ediyor adeta izlemenizi tavsiye ederim.
desagr
[bilinmeyen] Hadi bakalım hayırlısı inşallah 🤲🏼🤗
desagr
[bilinmeyen] Rica ederim❣️
AygyulSina
[bilinmeyen] bebegini dusun onun icin diye ve git cnm allah kolaylik versin
Kibariye
[bilinmeyen] kasmaman lazım kasarsan kendini sıkarsan canın yanar ne kadar sakin olursan hiç birşey hissetmezsin