Minikfasulye işte bundan bende çok korkuyorum😐😐😐evet herkes çok küçük daha dr.yanılmış olabilir falan dio.ama doktorum hic benziyor,olabilir gibi cümleler kurmadı ki bana kızımız oluyor dedi direkt...neyse allah sağlık versin napalim,ama ben 7.aydan önce bisey almayı düşünmüyorum kızlar...