Bende cikokata yiyip gitmiştim ikili taramanın ense ölçümü sırasında açtı bacağını gösterdi kızım,bende inanamadım çok ağladım çünkü çok istiyordum bir kızım olsun,bide oğlum var,Allah hepimizin gönlüne göre versin,değişir mi acaba diede çok korkuyorum hala😂😂10 gün sonra 4 ayim bitecek randevum var,bidaha görürsek kız olduğunu çok rahatlicam