merhaba kızlar yeniden aranızdaym 💕 haziran ayında kimyasal gebelik geçirdim 🥺 1 senedir istiyoruz eşim ve bende sorun yok bu ay hayıt otu içmeye başladım bat 20 eylül bakalım neler olacak sizler ne durumdasınız kimyasaldan ne kadar sonra hamile kaldınız önerileriniz varmı çiçeklerim 🥹🌸💕