bahsettiğin sancı olabilir . Benm de 3,5 santim açılma ile tuvalete girdim afedersin ne var ne yok çıkarmıştım . Karın agrısı oluyor ister istemez büyük küçük ne varsa lavobaya çıkma. Hissin oluyor . Doktoruna haber et derim belli aralıklarla girer çıkar açılman az olduğu için şidedeetlenirse durma git hastaneye .