Beyazlale Konuma etiketleyim.
Ben aşırı riskliydim. Bebeğimin kesesi sarkmıştı hem kısalma hem açılma vardı. Haftam 21di teşhis olduğunda. Genel anestezi ile 15dk da yapılan bi işlem. Uygulama sonrası 1 gece yattım hastanede.
Evde 30. Haftaya kadar paso yattım. Serklajlı olup çalışan gebelerde var. Benim gibi sadece wc ye kalkanlarda var.