Yesim_Ercan Benim ilk gebeliğimde ayrıntılı ultrasonda 21.haftada teşhis edildi şansıma. 20mm kısalık ve 1 cm açılma vardı. Kesesi sarkmıştı
22. Haftamda serklaj oldum genel anestezi ile, rahim ağzına dikiş atıldı.
30. Haftaya kadar evde paso yattım. Doğuma kadar hiç ev işi yapmadım. 30dan sonra doktorlarımın da izniyle, haftada 1-2 gün çarşıya filan cıktım arabayla. Bebeğimizin alışverişlerini yaptık.
Dikiş 39+5 de normal muayene sırasında alındı, hiç acımadı.Bugün yarın doğar derlerken,41+3 de doğdu..
Şuan oğlum 36 günlük.Rabbim her gebeye sağlıkla vaktiyle kucağına almayı nasip etsin.Ben erken doğcak sanıyordum doktorlarda öyle diyordu.Rabbimin hikmetinden sual olunmaz, doğsun diye 3 gün suni sancı çektim en sonunda spinal sezeryan oldum düşün.