Tekirdağ da yasiyorum.ilcesindeyim ve burada 2ozel hastane var.birinden ayrılan hemşire komşumla geçen sohbet ettik.kadin doğum servisinde çalıştı bir yılı aşkın.ve gözlemleri şöyle,çocukları erken haftalarda ve mümkünse gebelerin hepsini sezaryen olacak şekilde dogurtuyorlar. Erken doğan bebeklerin büyük çoğunluğu doğumdan sonra yoğun bakıma giriyor.asiri ticari bir yaklaşım var gebelere karşı.iyi olan özeller de vardır.ama yaşadığım sehirdekilere hic guvenim yok.tam teşekküllü bir şehir hastanesi ya da üni hastanesinde doğurmayı tercih ederim.