imrnx ilk dogumumu devlette yaptım. Sezeryan doğum oldu şimdi yine devlete gidiyorum çünkü birincisinde çok şükür her şey çok güzel ilerledi. Spinal anestezi aldım çok kısa sürede bebeğimi gördüm hatta ilk ağlama sesini başkasının bebeği sandım çok hızlı ilerledi😂 dikişim yapistirma şeklindeydi. Su geçirmeyen bant gibi bişey yapistirdilar doğum sonrası düşümü falan rahatlıkla almistim. Çok rahat bir süreç yaşadım. Ebeler hemşireler çok ilgiliydi şaşırmıştım hatta. Bunlardan cesaret alarak ikinciyi de devlette yapicam.