Elifaksoy BusraKula inşallah ay valla biran önce geçse zaman doğursam hayırlısıyla diyorum hergün bişi olcak diye korkuyorum
gksuaks BusraKula Bazı doktorlar aynen ayda bir alıyor. Maşallah sıkıntı yoksa biliyordur doktorunuz elbet sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻🙏🏻
Yasmin41 BusraKula ben de 6 haftalık hamileyim kızlar sarı akıntı çoğaldı normal dimi herkeste oluyor doktora sorsam mı diyorum herşeyi takar oldum sadece folik asit kullanıyorum bu arada
Hulyalp BusraKula benim dun ilk kontrolumdu. 15gun sonra gel testler isticem dedi sonra bi sorun gormezse ayda 1 olabilir.