EZeynepKkAkaln Efnan-77 sabah ilk idrarlami yaptin yoksa her hangi bir saatdemu 😍😍 bende yapsam mı ay inşallah benimde vardir
Duruuu1 EZeynepKkAkaln ya hayırla gelsin minikler inşallah ❤️ Allah bağışlasın güzel haberler alacağımız bir ay olsun
Duruuu1 EZeynepKkAkaln ben düşük yapmıştım dusukten bu yana adet öncesi aynı belirtileri hep yaşıyorum bir umut bekliyorum bakalım artık ❤️
EZeynepKkAkaln Duruuu1 ayy inşallah evet yarın sabah ilk idrarla erken gebelik testi yapcam inşallah güzel bir sonuç aliriz bu ay hepimiz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Efnan-77 Tugba_turk46 13 gün falan geçmişti ben sdetim bittikten 2 3 gün sonra yumurtlama zamnaım anlıyorum akıntıdan
1prensesannesi__ Yumurtlama takibi yapanlar ve o gun degerlendirenler o günü saymayip 12 gün ileri sayın ve bide iliskiniz gece olmuştur dayanabilirseniz 13. Gun sabahi yapın cunku erken yapinca cok iyi olmuyo erken testlerde cok bozuk cikabiliyo
nzlbrn 1prensesannesi__ ya zaten en sağlıklısı gecikince yapmak ama insan isteyince çok sabırsız oluyor 🙈
1prensesannesi__ nzlbrn evet bu gun dusundum de ilk gebeligimde boyle kan testinde erken ciktigini bilmiyodum adetten bir gun sonra kaset testi ile ogrenmistim keske yine bilmeseydim de yapmasaydım 😅
nzlbrn 1prensesannesi__ olacak mı olmayacak mı stresi o kadar çok etkiliyor ki biraz rahat olabilsek her şey daha güzel olacakta işte 🤣
Royem62 nzlbrn bat 11 12 gibi benimde bende bu ay ovulasyon denedim bakalım ne göstericek bana bu ay 3 yılın hasreti bitecek inşallah
Dimpleee Benim de bat 9 ama hala negatif ilk gebeliğimde erkenden öğrenmiştim ve ilk ayda tutmuştu. Bu sefer de öyle olur sandım bide kaset test yaptım bugün öyle negatifti. Galiba olmadı ama meraktan test yaparım kesin yine
1prensesannesi__ Dimpleee benimde bat 9 eylul dun predictir erken test yaptm silik cizgi cikti kan verdim 0.100 cikti yani negatif cikti ama biraz onceden beridir kahverengi peceteye bile zor degen leke geliyo sildikce geliyo bitek