Meli-sa nzlbrn bat 15 benşmde akıntım çok fazla beyaz akıntı bel ağrısı var kasıklarımda batma var bu kadar 😅
Tugba_turk46 nzlbrn benimde bat 12 dünden beri kasık sancısı ve göğüs hassasiyetim var bugün yoğun bir beyaz akıntım var ayın 11 nde kadın doğum randevum var o zaman hem kanda hemde ultrasonda umarım görürüm🤲
nzlbrn Duruuu1 Meli-sa hiçbir belirtim yok ama ovulasyon günlerinde ilişkiye girdiğim için merak ediyorum 😅
nzlbrn Duruuu1 benim hiç belirtim yok biraz daha sabredebilirsem 2 3 gün daha sonra yapmayı düşünüyorum
Duruuu1 EZeynepKkAkaln hem kasık ağrısı hem bel ağrısı hemde çok olmamakla birlikte goguslerim ara ara sızlıyor sende durum ne
Duruuu1 nzlbrn sabret zor biliyorum ama bak adete 8 gün var negatif çıkacağını bile bile yaptım canımı asla sıkmam dedim sıktım vallahi. En fazla adete 3 gün kalana kadar teste elimi sürmeyeceğim
EZeynepKkAkaln Duruuu1 göğüs sizlamasj yok ama kasik ağrın ve bel ağrım var regl öncesi hiç böyle şeyler yaşamadım 2.cocuk 1.de nasildim unuttum 😁
nzlbrn Duruuu1 evet beklemek çok zor gerçekten Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın sağlıcakla olsun inşallah 🥰
Duruuu1 Yumurta catlamayi sayarsam tam 14. Günüm adet olduğum güne denk geliyor yumurtlama 3 gün sürdü zor evet ama Rabbım yüzümüze gülsün isteyen herkesi sevindirdin hayırlı sağlıklı evlatlarla 🤲❤️
Tugba_turk46 nzlbrn inşallah olumlu olumsuz ederim canım güzel haberle post açmak nasip olsun bu ay hepimize ♥️
Tugba_turk46 Efnan-77 hayırlı olsumnn 😍ne zman yumurtlama gördünüz birde ilişkinin üzerinden kaç gün geçmişti🥰
EZeynepKkAkaln Efnan-77 sabah ilk idrarlami yaptin yoksa her hangi bir saatdemu 😍😍 bende yapsam mı ay inşallah benimde vardir
Efnan-77 Tugba_turk46 13 gün falan geçmişti ben sdetim bittikten 2 3 gün sonra yumurtlama zamnaım anlıyorum akıntıdan
Duruuu1 EZeynepKkAkaln ya hayırla gelsin minikler inşallah ❤️ Allah bağışlasın güzel haberler alacağımız bir ay olsun
Duruuu1 EZeynepKkAkaln ben düşük yapmıştım dusukten bu yana adet öncesi aynı belirtileri hep yaşıyorum bir umut bekliyorum bakalım artık ❤️