Adley Kvldn merak ettim banada kız çıkıyor denmişti bide siz bakarmısınız 10.12.1997 son regl 2 ekim Benimde bir oglum var 29 aylik suan 2 ci bebegime hamileyim
Kvldn Adley canım seni ezbere biliyorum 97 doğumlular ocak ayında hamile kalmışsa erkek diğer aylar kız Yalnız anne ocak ya da şubat ayında doğmuşsa bu kural değişiyo:) Bende nisan 97 doğumluyum kendimden biliyorm
Eminer Kvldn kız olmasini cok istiyorum tabiki ne olursa saglikli olsun ama hep erkek görüyorum rüyamda oyuzden kızdan umidim kalmamisti ama yarin inseAllah ogrenirsem yazarim cok teşekürler
Kvldn ikramuratyanik sanada bakmama gerek yok ezberimde var 97 doğumlu anneler ocak ayında hamile kalmışsa erkek geriye kalan tüm aylar kız Eğer anne ocak ya da şubat ayında doğmuşsa bu kural degişir Bende 97 nisan doğumluyum kendimden biliyorm