Merhaba arkadaşlar, ekimde doğuracak olan anneler hastane çantasına ne koymamız gerekiyor. Özellikle bebek kıyafetlerden ne koyacağım şaşırdım, bir tane 10 lu hastane çıkışı setim var, onun yanına ne koymam gerekiyor. Zıbın konusunda uzun kollu mu, kısa kollu zıbın da eklemem gerekiyor mu? Kafam çok karışık.