Yenibirannee aminehumamoms 34+2 hala icmeye devam ediyorum. Ilk gebeligimde de doguma gidene kadar kullandim
minikmucizeemaak aminehumamoms 25+5 im, Şuan bırakma aşamasındayım. Gece 2 tane içiyordum, şimdi 2 günde bir 1 tane içiyorum elimdeki ilaç bitince daha da almam. Ama tek sorun uyuyamıyorum, gerçi gebelik de ilerlediği için olabilir ama geceleri mutlaka kalkıyorum 🫶🏼
noluyosanagenemiross aminehumamoms evet bırakmaya çalmıştım 2 gün bırakınca 3. Gün mide bulantısından ölüyordum ama sonra mecbur devam ettim çünkü geçmek bilmiyordu
aminehumamoms noluyosanagenemiross bende 3gündür içmiyorum ama ölcem heralde diyorum mide bulantısından
Semasm Yenibirannee doğurduktan sonra bitiyor dimi 😣 Ben de 35 teyim bırakamıyorum doğum olunca gerek kalmayacak değil mi ?
minikmucizeemaak aminehumamoms Ben daha önce 14. Haftalar da bırakmaya çalıştım 2 gün sonra su içsem çıksrıyordum devam ettim mecbur
Yenibirannee aminehumamoms tabiki 🥲 mide bulantim azaldi biraktim 1 ay kadar sonra tekrar basladi doktorumda devam et dedi
symag aminehumamoms evet ilk başlarda bir gün bulanmadi midem ama ikinci gün şiddetli başladı . Hep kullandım . 32. Haftaya kadar düzenli kullandım.