Alyaipek5595 biraz zor tatlım dogum ama annelik kolay değil sadece bir kaç saat o acıya katlandıktan sonra melek kokulu evlatlarımızı kucağımıza aldığımızda bütün o acıyı unutuyoruz bu acı dayanılmaz olsaydı eğer rabbim gönlümüze ikinci çocuğu isteyecek sevgiyide koymazdı çok şükür 🙏 rabbim olmayan herkese bu duyguyu tattırsın rabbim evlatlarımızı bağışlasın inşallah ♥️🤲