Alyaipek5595 Perşembe günü doktorum yatışımı vericek suni sancıyla doğumu başlatıcak korku heycan hepsi birbirine girdi zor olucağını tahmin ediyorum suni sancıyla iyi doğum yapanlardan moral bekliyorum arkadaşlar Allah hepimizin yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
Nurdag Alyaipek5595 doktorun neden beklemiyor? Benim de kırkım dün doldu bir hafta daha bekleyecez dedi
Cismmpoyraz48 Alyaipek5595 benim kolay geçti 41. Haftada suni sancı ile dogum yaptım 3 buçuk saat cektim. İlk saatler ztn adet sancısı gibi hafifti 😊
Alyaipek5595 Nurdag bebek daha fazla kilo alırsa doğum zorlaşır doktorum istersen 1 hafta bekleybilirsin ama sana bırakıyorum dedi bende kilolu olursa doğuramazsam diye korkuyorum açıkçası
Alyaipek5595 Cismmpoyraz48 ne güzel gözünüz aydın benimde kendi sancılarım.basladi bakalım sabah hastaneye gidip bakcaz suni sancıya gerek kalır mı bilemiyorum
Benanneyim Bende 40+1 şuna doktor cumaya kadar gün verdi kendi doğmazsa ya hafta sonu yada pazartesi suni ile doğuracağım 😔 keşke kendi gelse yavrum ama doktorum bana korkma dedi suni sancı genel de annelerin sancısı bebeği vücuttan dışarı çıkarmak için yetersiz ise bir hekim bu yola başvurur dedi yani aslında Doğum sancısı ile bire bir oluyor dedi. Hayırlısı artık
Alyaipek5595 Benanneyim inşallah sizinde sancılarınız gelir benim bu akşam başladı daha sabah doktorum gerek görürse yin e suni taktiririm
Cismmpoyraz48 Bsranr evet nişanim gelmişti 1 cm açıklık vardi sadece ama sancım gelmedi hic suyumda gelmemisti
Alyaipek5595 Kızlar akşam 5 den beri düzensiz sancılarım başladı ve baya rahatsız ediyor artık uyuyaym dedim.ama uyutmuyor sanırım doğuruyorum
HandeSamettt Alyaipek5595 Duzensiz gelen sancıların nasil oluyor yani nasil hissediyorsun bende senin gibiyim haftalarim doldu artik
HandeSamettt Alyaipek5595 bende simdi gidiyorum bakalim dua et bana da ☺ ne olucam bakalim 40.4 haftaligm
Alyaipek5595 Nurdag amin inşallah hiç korkmayın sancı denilen şey o kadarda korkulck bisey değil ben çok şaşırdım daha fazla bisey bekliyordum