Evet benimde o haftalarda kanama oldu doktor eşinin aşyağda olduğunu söyledi zamanla çıkar dedi 23 haftaya kadar gitmedim sonra gittim çok şükür çıkmış yukarı dedi şuan 32 ci haftadaym herşey yolunda .sizde merak etmeyin stres yapmayın genellikle çıkıyor yukarı diyor doktorlar