Hayatımda en sevdiğim öğün kahvaltıydı şimdi peynir i hayal etmeye bile tahammülüm yok😮💨 kesinlikle süt ve süt ürünlerine dair herşeyden inanılmaz uzaklaştım. Hamile değilken çok daha sağlıklı besleniyordum resmen. İnanılmaz vicdan yapıyorum yani zorla yemeye çalışıyorum ama Allah’ın gücüne gitmesin de içim almıyor. Aklım fikrim nerde sağlıksız şeyler var orda🤦🏽♀️