Kahverengi ben 3 haftalıkken 18 beta hcg ile öğrendim. 2 gün sonra bir daha kan verdim, artış güzeldi. 5+3 te ilk kez hastaneye gittim keseyi gördü doktor. 7+3 te ise kalp atışını gördü. 12. haftada ise ilk kez kalp atışını dinledik. öğrenir öğrenmez gitmemiştim ben. gitsende ne yapılabilir sonuçta keseyi görmek için beklemeniz gerekicek her türlü. ama kan gelirse vs direkt hiç beklemeyin bir kadın doğum doktoruna gidin. gönlünüzce olsun, sevgiler♥️