MorKelebek54 estagfurullah, evlendıkten hemen sonra hamıle kaldım. planlı idi ama çabuk kaldım. Doğduktan sonra 2.5 aylıkken rsv oldu ve vefat etti. O zamanlar çok ıstedım hamıle kalmak ve Allah’a sukur hemen kaldım. Ama malesef sonuç hüsran, o yüzden acele etmemeyı hayırlısını dılemeyı öğrendim. Suan 4 Aydır istiyoruz ve regl olmama 7 gün var bakalım bu ay olurum olmaz mı bılmıyorum. Allah’ta bıkıyor çok istiyorum yine ama sadece hayırlısı ise istiyorum. Gebelık belırtısı yaşadığınızı düşünüyorum belkıde rabbım sizi uzun bir süre ımtıhan etti ve suan nasıl etti bılemeyız. şayet ılk hamılelegımde aynılarını yaşadım ve hamıleydım. Suan da o belırtıyı yaşıyorum ama hamıle mıyım degılmıyım bılmıyorum, umarım yine vardır. Test yapınca lütfen bana haber verin olurum dua edecegım size Allah hayırlısı ile nasip etsın . Sizde bana edin olur mu?