tatlibebegim_ allah allah niye yasakmış ben yedim şimdi internetten de baktım sadece fazla tüketiminin kan şekerinş yükselmesinden kaynaklı dozunda yiyin diyor canım ki zaten bu meyveler içinde geçerli her şeyin fazlası zarar,ama kuru üzümün başka bi zararını bulamadım aksine kabızlık kansızlık diş bakımı ve bebeğin kemik ve göz sağlığı için iyi diyor. Senim gördüğün yerde ne zararı var diyordu?