edasontr Bsssr benmde son adetim 31 temmuz hala adet olmadım 🥹 femara kullandım ama bakalım pazartesiye kadar bekleyeceğim
Hanifemert78 Bsssr tamam haber ederim mutlaka bakalım neler bekliyor bu süreçte bizleri belirtilerin varmi
Bsssr Hanifemert78 bazen kasık ve bel Ağrım oluyor . Sık olmasada uykum geliyor. İdrara sık çıkıyorum ama su içiyorum fazla ondan olabilir göğüslerim dolgun dokununca veya üstüne yatınca sızlıyor. Sizde varmı
Hanifemert78 Bsssr belirtiler ayni suan bel ağrısı çok var bide goguslerim çok sisti asirici patlıycak gibi aynı geçer herhalde zamanla
Hanifemert78 Bsssr gittinmi doktora canım ben gittim keseyi gördük çok şükür 2 hafta sonra kalp atışı duymaya çağırdı
Bsssr Hanifemert78 gittim bugün çok şükür bende gördüm 4 haftalık dedi 2 hafta sonra bende inşallah kalp atışı duyarım 🥰
Bsssr tatlibebegim_ gittim bugün çok şükür bende gördüm 4 haftalık dedi 2 hafta sonra bende inşallah kalp atışı duyarım 🥰
tatlibebegim_ Bsssr bende bugün tam 5+2 haftalığım inşallah bugün keseyi görürüz kalp atışını ne zaman duyarım o zamann🤗
Asyabuse tatlibebegim_ kız valla moma senin için giriyorum kaç gündür 😂 kaçta randevunn aşırı merak ediyorum acaba ikiz midir diye 🙈🙈
tatlibebegim_ Bsssr haftaya pazartesi gel dedi gittim canım gördüm çok şükür doktor çok güzel dedi sadece bi tane kist olmuş yumurta çatlatmamış ama bebeğe zarar vermez dedi sordum da
tatlibebegim_ Asyabuse yaa bende çok merak ediyorum akşam 6ydi randevum doktor ameliyattaymış 7de gelin dediler o zaman gidicemm ama ikiz olsa değerler yüksek artmaz mıydıı senin yüksek artmış mıydııı çok heycanlıyım keşke ikiz olsaa🙈😍
tatlibebegim_ Asyabuse buseee keseyi gördüm çok şükürr tek kesee😅doktor çok güzel dedi sadece kist oluşmuş yumurta çatlatmamış dedi ama bebeğe zarar vermez dedi haftaya kalp atışını duymaya gidicezz