Ayya ElayAysen he vaginal tikisden sora risklidi. Hekim ne vaxtdan bir gel deyib size. Mene 13cu heftedi 10 gun olar uje tikis atilib. Bide 16-18 heftelerde gel dedi 3lu test ucun
ElayAysen Ayya mene demeyib :D bu yaxinlarda gedecem uje 6.7 hefte kecmis sayilacaq yataq rejimiyem deye cox gezmek de istemirem. Birdene qan analizi verin ama. Cunki emeliyyatda qan itirirsen. Dogurdanda hemoqlobinde deyisiklik var idi. Mene magnezium demir yazmisdi. Demiri hamileliyin axırına kimi atmaq lazımdır. Yazmayibsa sorusun özünnen
ElayAysen Ayya mennen size meslehet 2li vermisinizse cavab normaldısa uzi de normaldısa 3lü vermeyin bos seydi. 4lunu verersiniz. Onsuz analiz bos seydi tam deqiq deyil. Uzi onnan yaxsi gösterir. Pul verirsiniz yalannan
Ayya ElayAysen he 1ci gun vermisem hamisinnan. Onsuz qalan gunnen yazib siz deyenleri. Indi elave insulin direnci yuksek cixib. Bide sidik yolu infensiyasina gore mualice yazdi.
Ayya ElayAysen inanin mennen olsa gereksiz seydi. Allah elemesin guya nese varsa ana qarninda ne etmek olarki? Hekimlerin bos bos xercleridi. 2ni vermiyecem isdemirem ayaga durum gedim. Qaldi 4 ayda uziye gedende yeqin.
ElayAysen UMN sami qoyun ama samin özü 1 heftelik mualice ucun olur icinde cox olmur coxusunda. Bilmrem baska hekimle de meslehetlesin. Hamilelikde cox antibiyotik de yaxsi deyilki. Bu qeder qoymusan daha niyə infeksiya kecsin ? Hecne elemirsenki.
UMN 2-li , 3-lu testler bow weydi bow! Menim ilk hamilelikde 2- li test yaxwi cixmiwdi amma noulsun ki sen deme uwag Daun imiw, tak cto bawin burax getsin, Allah ozu qorusun saglam ovlad olsun
Ayya UMN Allah sag elnen versin insAllah. Bos bosuna hekim adami strese salir onu gonderib cavabin gozlemek ozu zulmdu
ElayAysen Ayya he ele hamilelikde olur qebizlik. Demir dermanı atırsansa o da ede biler. Relif var şam onu qoya bilersen. Birde qliserin var ama dehset birseydide cox acir qarni o ziyandi. Duzdu guc vermekde ziyandi gördün kecmir bir dene qoya bilersen
UMN Ayya Amin cumlemizin , Allah her birimizin qucaginda ovladiynan bu gunleri unutdurmago nesib etsin Amin
ElayAysen UMN Ayya Salam qizlar siz polygynax samini ne vaxt istifade etdiniz ? Seher gunorta ya axsam ? Men progesteron da qoyuram deye progesterin seher bunu axsam qoyacam. Ne meslehet bilirsiniz ? Hekimle danisdim dedim rahat olum qoyum en az 6 dene. 6ni qoyum lazim olsa 1 pacqa da alaram