AygyulSina ben kendimde etiketli giyemem hiçbirşeyi bebeğiminde herşeyini jiletle kumaşa ve dikiş yerine zarar vermeden ince ince kökten söktüm makasla kesince daha beter keskin keskin kalıyor bazı gerizekalı bebek kıyafeti üreticileride resmen etiketi iki kumaş arasına dikmiş ne olacaksa... sökerken iplikler attı orası açıldı ama umurumda değil o etiketi söküp tekrar diktim açılan kısmı...