262223-- Ebraz 37+4 olduk pazartesi gideceğim doktora hangi güne verirse artık 😂8 Eylül’den önce olurum gibi
FatmaJale Ebraz biz bugün 39 haftalik olduk gelen giden yok 🤦♀️ pazartesi doktor kontrolümüz var bakalım ne olacak 🫠
Nrcn91 Ebraz Benimde 9 eylülde olacak bendede heyecan korku endişe hepsi mevcut 2. Dogumum ama ilki gibi heyecan korku var 😂 hayırlısıyla saglıkla doguralm insallah
Ebraz 262223-- bende 37+6 olmuşum bugün ya aramızda 2 gün var sende cuma olabilriisn aynı gün olalımmm 😂😂
262223-- Ebraz bilmiyorum kuzum doktor hangi güne verirse artık benimde içimden 6 yada 8 Eylül geçiyor hep kısmet 😂🤲🏻
umudum23 FatmaJale Sizinle hastane randevumuza kadar aynı. Bende 39 oldum ve de pazartesi randevum avr bebeginiz kac kg acaba doktor pazartesi 4e yaklastiysa sezaryene döner dedi 🥲 biraz tedirginim saglikla kucaklayin evladinizi insallah
Rmysnrrr FatmaJale ahhğğ bende 39+1 ara ara regl sancısı gibi ağrım oluyor onun dışında belirtim yok çok korkuyorum suni sancı veya sezeryan dicek diye 😔
Deig 39 olduk bizde, açılmam 3 cm olmuş sancı çok degil. Saliya kadar doğmazsa ve acıklik 4 cm oliursa yatış vericez dedi. Aşırı korku panik heyecan bütün duygular karıştı 🙈
Ebraz Nrcn91 doktorum 9 mu 8 mi dedi ben dedim 8 olsun hem bekelemek istemedim hemde cuma mübarek gün dedim yoksa bende 9 unda doğrabilirdim sağlıkla gelirler inşallah 🙏🏻❤️😂
Sanathanim Nrcn91 bende 38. Haftadayım 9 eylülde olsun istiyorum😅 09.09🕺🏻 ama normal doğumu bekliyorum 🥲
symag Ebraz yok normal düşünüyorum. İlk kızım normal doğmuştu. Bir terslik yoksa inşallah normal olur. Çünkü yardımcı yok yanımda kızımla da ilgilenmem lazim
Beatiful123 Ebraz Benimde son 7 gün sancı Bekliyorum ama henüz bir şey yok doktor 41 haftaya kadar bekleriz dedi
Rmysnrrr Beatiful123 benimde son 6 gün hiçbir belirtim yok normal olacağından bende bekleyeceğim, sabah akşam hazır bekliyorum ama ara ara regl sancısı gibi sancım oluyor çok stres oldum suni veya sezeryan dicek diye 😞
Asklim Beatiful123 bende 40+1 yalancı sancılar oluyor açılma yok 41 kadar bekler sonra suni verelim dedi
Glfdnkygsz Ebraz bende 40 haftalığım eğer kendi sancım gelmezse bende 8 eylülde gideceğim suni sancı verilecek doğum olucak, suni sancı biraz ürkütüyor tabii :)
Mummumlilo Bende doğurmayı bekliyorum haftaya gelir inşallah kızım hiç niyeti yok ama Allah kurtarsın hepimizi