Dzb 1159098263 amin canım inşallah dördüncü bebeğime hamileyim ben bile doğum anını düşünüyorum inşallah sorunsuz kolay geçer 🤲
Sena00 1159098263 😂 karına nasıl çıkıyorlar ya bebeğin üstünemi çıkacaklar sadece dirseğiyle elleriyle aşağıya doğru ittirme oluyor ilk doğumumda bu bahsettiğim oldu 17 gün önce ikinci doğumumu yaptım hiç öyle bişey yapmadılar tamamen herseyi bana bırakmışlardı kendi ıkınmamla bebeğim çıktı
Birannis Valla saçmalama falan diyenler olmuşta bana 3 kişi birden çıktı tepeme 🤣 dirsekleriyle bastirdilar bebek geriye kaçtı falan demişlerdi benim doğum baya zor oldu ondan yaptılar sanırım da tabi herkeste aynı olmaz yani
Busy 1159098263 bebeğim iri olduğu için doğarken zor doğmuştu ebeler karnıma bastırdı sadece. Üste çıkma falan olmadı . Bastırıp hızlı çıkmasını sağladılar
Busy 1159098263 kesi de oldu bende. İlk önce iğneyle uyuşturuyorlar. Vajina ile anüs arasında ki yeri kesiyorlar vajinanın bitiş yerine iğne yapılıyor ucuna.
Glcn12 1159098263 yani karnın yukardaysa biraz aşağı itirme hareketi yapıyorlar bende öyle olmuştu o anın acısıyla farkedilmiyor zaten
cokkasmabeabi 1159098263 hepsinde olmuyor. Ben düzgün ikinamadim bebek çıkamıyordu ebe bastırdı evet. Ama zaten acı sancı o an koymuyor size o yapilan. Hatta Allah razı olsun gözüyle bakıyorsunuz.
plajterligi Pinklove gülme ya valla doğru ahsjdjd benim başıma geldi .. Ama doğum sonrası kadına gidip Allah razı olsun dedim hajssj
Sevgi1985 1159098263 🤣 çok şükür 3 doğum yaptım 4. Yolda hiç öyle birşey denk gelmedim plasanta düşsün diye parmakları ile hafif uygulama yapıyor doğum sonrası sadece oda normal artık
Seher_coban 1159098263 annemde ablama hamileyken doğacağında karnına ayağıyla basmışlar sizi korkutmak istemem ama o an bebeği çıkarmak için yapıyor olabilirler
Srks127 1159098263 o anda ağrıdan ne iğne duyuluyor ne kesi canım ama doğduğu anda da tüm acılar sancılar bitiveriyor 🥰