Bahar6667 1159098263 yok canım çıkıp zipliyolar karnında 😀😀 kim diyo onu ya elle ittiriyolar sadece bebegi
__mom1 1159098263 bebeğin doğum anında sen ıkınamazsan ve bebeğin kalp atışı düşerse bebeği bir an önce doğurtmak için karnına basıyorlar. Normal ilerleyen doğumda yapılmıyor
Goksu_argum_1 1159098263 benim doğumum biraz zor olduğu için bebegim kanala inmemişti o yüzden biraz bastırdı ama o ikinmayla doktor ebeye bastırma artık diyene kadr farkına varmamistim bastirmasini nasıl kendimi kaptirdiysam ikinmayla😁
S_B6606 1159098263 ben ıkınamadığim icin dirsekleriyle bastırmışlardı o da gerekli yani bebeğimin benim sagligim icin oyle ustune fln çıkmıyorlar 😂
1159098263 Bahar6667 doğum yapanlar fln bahsediyor geçen konuştuk öyle sezeryan düşünüyorum dedimm arkadaşlarım dediler normal doğum yap zaten karnına çıkıyorlar. Başka bişi yok dediler daha fazla korktum 😂
plajterligi Bahar6667 yo ben yaşadım. Ebe sedyede dizlerinin üzerine çıkıp karnıma bastırdı Kadın resmen üstümdeydi fotoğrafları bile vardı 😂😂 ama korkulacak bir durum değil yapması gerekiyordu sayesinde doğurdum desem yeridir
1159098263 __mom1 kızlar bişi daha sorucam çok merak ettim normal doğumda kesi yapılır ya ondan önce uyuşturma nasıl oluyor
Gunes17 1159098263 herkeste kesi olmuyor ha yaparlarsa da iğne yapıyorlar 2 kere ondan sonra dikiyolar
Srks127 1159098263 o anda ağrıdan ne iğne duyuluyor ne kesi canım ama doğduğu anda da tüm acılar sancılar bitiveriyor 🥰
Tatar59 __mom1 vajina ile makat arasında sağdan veya soldan çapraz bir kesi atiyorlar. Orasi önce bı iğne ile uyuşturuyor. Sen yeni doğum yaptığın icin dünyanın en rahat vücuduna sahip oluyorsun. İgneymis kesikmis umurunda olmuyor. O doğum sonrası rahatlama varken
Dzb Canım hiç korkma öyle üstüne çıkıp zıplamıyorlar 😂 sadece tam bebek çıkacakken kadın yorulup ıkınmayı keserse bebek zorda kalmasın diye koluyla bastırıyor ama can yakıcı bişey değil bebeği itmek için yapılıyor 😊
seyda53 1159098263 ıkınmayı güzel yaparsanız çıkmıyo ben ıkınamadığım için bastırıp bebeği çıkartmıştı
Dzb Ben üç doğum yaptım sadece ortanca da bastırmıştı dirseğiyle ama hiç hissetmemiştim acı felan tabi o sancıyla onu anlamadım demekki😂 seyda53