Elisa46 şu an 2. gündeyim düne göre daha iyiyim karın ağrısı var biraz işte rahim kasılmasına bağlı sanırım biraz da gazım var. Bebeğe en son ultrasonda 3600 demişlerdi 3525 doğdu bugün tartıldığında 3450 ydi. Kesi durumunu sormadım açıkçası kaç dikişim var diye ama bi işaret parmağın 2. Boğumuna kadar falan diye tahmin ediyorum doğru bi ölçü olur mu bilemiyorum. Neye göre kaç dikiş atıldığı hakkında da bi fikrim yok