Sekine24 benim ilk doğumum 24+3te erken doğumdu dikiş yırtık vs olmadı olmadı doğal olarak 2. Doğum 39+1deydi yine dikiş çatlak yırtık vs olmadı 3. Doğumu da 38+1 de yaptım yine dikişim yok nazar almim ama hala orijinal duruyorum muayenelerde ebeler şaşırıyor bazen 😅 bu biraz sizin cildinizin esnekliğinin ve doktoru ne denli dinlediğinizin önemli olduğu bi konu bence sancı anında ıkınıp gerisinde dinlenmek nefesleri düzgün alıp vermek ses çıkarıp bağırmak kendinizi yalandan yormamak önemli dikişsiz olduğum için doğum sonrası daha çabuk toparlayabildim hep kendimi Rabb’im herkese hepinize dikişsiz yağ gibi kayan zahmetsiz bebekler versin tek avazda kurtarsın inşallah 🥰